In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediƫnten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

maandag 7 november 2016

September 2015

Om het bloggen weer een beetje in te halen hier een berichtje met de lekkernijen die ik in september 2015 allemaal heb gemaakt:



Schoonzus had een afscheidsfeestje op 7 september
Daarvoor vanille cupcakes met chocolade toef en nougatine, 
wraps met roomkaas en zalm, 
wraps met citroenmayonaise en kip 
en bladerdeeghapjes met pesto en kaas.



Ik dacht in de supermarkt: dat kan ik zelf ook!
Dus marsepeinen figuurtjes geboetseerd als kadootje voor mijn zwager op 12 september


Cakejes gemaakt voor de vluchtelingen die 20 september met Gek Westland gingen voetballen
Appel-kaneel en vanille-aardbei, 
dit keer met jam omdat het allemaal last minute was en geen verse aardbeien kon halen


Glasblok met mijn logo erop gekocht bij www.facebook.com/jolanda.zwinkels.90
Zo kan ik op beurzen zorgen dat mijn doosjes niet weg waaien :)


Vanaf morgen de leuke opdrachten van oktober!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten