In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediënten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

dinsdag 8 november 2016

De bruiloft

Op dinsdag 6 oktober 2015 moest ik taart en cupcakes maken voor een bruiloft, een hele grote opdracht dus!

Zondags was ik al begonnen met de voorbereidingen:


Er moesten namelijk stoofpeertjes gekookt worden voor 1 van de smaken cupcakes 



Links zijn de vanille cupcakes met aardbeien toef 
en rechts kaneel cupcakes met stoofpeertjes toef


Links chocolade cupcakes met kokos toef 
en rechts vanille cupcakes met lemon toef

De onderste taart was chocolade met kaneel vulling
en de bovenste taart vanille met lavendel vulling op speciaal verzoek van het bruidspaar
De muizen bovenop zijn van vilt en gemaakt door een collega van mij, die kosten €7,50



Het geheel afgeleverd op de bruiloft
Alle etagères en schalen zijn van mij en leen ik dus uit indien nodig

Het was echt een top opdracht om te doen en ik hoorde dat alles goed in de smaak was gevallen!

Maar ook bij mij mislukt er wel eens wat, de eerste chocolade taart die ik maakte was te compact dus die hebben we lekker zelf opgepeuzeld en voor de bruiloft had ik een nieuwe gemaakt ;)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten