In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediƫnten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

zondag 6 november 2016

'Opening'

Het valt niet mee om cupcakes/taarten te bakken, facebook bij te houden en dan ook nog een blog (en moeder van 3 met ook nog een 'normale' baan en een man met een eigen zaak) zoals jullie wel merken aan de frequentie van mijn berichtjes hier, maar ik ga weer wat klaarzetten voor de komende tijd!

Eerst even een recent berichtje: ik ben namelijk sinds 12 oktober 'open'!
Ieder woensdag en zaterdagmiddag vanaf 12 uur kunnen jullie verse cupcakes bij mij komen halen en maak ik suikerspinnen.

Cupcakes per stuk €1,75
6 stuks €10
10 stuks €15
Suikerspinnen €1

Ik plaats op facebook de smaak van de dag en de suikerspinnen heb ik in de smaken; aardbei, banaan, sinaasappel, kers, tropical, cola en drop.

De eerste paar weken zag dat er zo uit:


Inmiddels heb ik wat nieuwe meubels (foto volgt later) aangeschaft en ook een gaaf bakkersrek!



De smaken die ik tot nu toe heb gemaakt zijn:


Kaneel cupcakes met perentoef



Vanille cupcakes met marsepeinen herfstversiering



Koffie cupcakes met slagroom toef en chocolade koekje



Vanille cupcakes met marsepeinen heksjes (voor Halloween uiteraard)


Vanille cupcakes met perzik toef



Citroen cupcakes met marsepeinen fruit versiering


De welbekende rum cupcakes met cappuccino toef en mokka boontje


Bananen cupcakes met chocolade toef en nougatine


Appel-kaneel cupcakes met vanille toef en marsepeinen vanille en kaneelstokjes

En tot slot ben ik ook druk bezig met het in elkaar zetten van mijn portfolio's;
Die met cupcakes is af, die met taarten ben ik al heel ver mee.
Ze zijn beiden te bekijken aan de Indische oceaan 1 in Naaldwijk, zie ik jullie snel?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten