In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediënten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

zondag 12 juli 2015

Westlandse streekmarkt, deel 3 en een taartbestelling

Ja 12 uur naar bed, maar er weer om 8 uur uit op zaterdag 20 juni, de dag van de streekmarkt..

Ik moest nog een taart maken!

Ik had de taart de avond ervoor al wel gebakken en de botercrème voor de vulling ook al klaargezet, maar ik moest hem nog afmaken.

De streekmarkt zou pas om 10 uur beginnen en de taart werd ook daar opgehaald dus dat kwam mooi uit.

Het werd er 1 met lemon vulling en een Minecraft plaatje er op:


Ik kon om kwart voor 10 met een gevulde auto naar de streekmarkt vertrekken.


De gevulde kraam!



ja, sta ik zelf ook eens op de foto, met dank aan westlanders.nu


en 1 met dank aan Bernadette


die zelf heerlijk van mijn cupcakes heeft genoten tijdens een picknick

Ik was na deze succesvolle dag weer om half 6 thuis, maar daar hield mijn dag nog niet op, daarover morgen meer!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten