In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediënten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

zaterdag 11 juli 2015

Westlandse streekmarkt, deel 2

En al lag ik donderdagavond pas om 12 uur op bed, vrijdagochtend 19 juni ben ik er om 7 uur weer uit gegaan om de cupcakes te gaan bakken!

Ik heb weinig tijd gehad voor foto's van alle cupcakes afzonderlijk, want ik had er 400 gemaakt!


De tafel waar alle ingrediënten op klaarstonden, ik had in totaal 3 tafels uitgeklapt staan met cupcake spullen er op

Ik ben begonnen met de vanille cupcakes waar een frambozentoef op kwam.
Toen ook frambozen cupcakes met een frambozen toef gemaakt.
Vanille cupcakes met aardbeien toef, dit alles met vers fruit van Framblij.

Daarna heb ik een sinaasappel cupcake gemaakt waar een chocolade toef op kwam met de Dushi buttons van Koppert Cress:


ik had nog wat Dushi buttons over en heb die ook apart laten proeven op de streekmarkt

En appel-kaneel-kardemom cupcakes met vanille toef en de Apple blossom van Koppert Cress:


Ook heb ik weer de rum cupcake met cappuccino toef gemaakt.
Dat waren alle zoete cupcakes.

Ik was erg blij met de hulp van Bernadette, die alle groente voor mij superklein gesneden had, met haar eigen speciale mesje ;)

Daarmee had ik tomaat cupcakes gemaakt, tomaat-basilicum, tomaat-bieslook en 'pizza'; tomaat-oregano-kaas. Voor deze combinaties kon je kiezen voor een komkommer botercrème, die ik in een spuitzak had meegenomen.
Paprika cupcakes met paprika-roomkaas toef, die door de warmte smolt tot een klodder.
Dan nog courgette-geitenkaas en asperge-ham, tot zover de hartige cupcakes.


Een tafel vol met dozen, wachtend op de streekmarkt.

Ik ging 's avonds pas om 12 uur weer naar bed, en het einde van dit weekend was nog niet in zicht...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten