In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediƫnten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

maandag 13 juli 2015

De avond na de westlandse streekmarkt, een dubbele taart en cupcakes

Ja, deze dag werd lang, heel lang.

Want er moest nog een taart gemaakt worden voor mijn nichtje Naomi die zondag 21 juni haar 2e verjaardag vierde.

Mijn schoonzus Stephanie, de moeder van Naomi, kwam mij helpen.

Normaal maak ik mijn taarten altijd met marsepein, maar omdat mijn broertje dat niet lust heb ik speciaal hiervoor fondant aangeschaft.
Als voor jou hetzelfde geld kan je bij mij ook altijd cupcakes of taarten bestellen met fondant!

Naomi is helemaal gek op Hello Kitty, dus dat moest het natuurlijk worden :)




De randjes versiering heb ik erop gespoten met Royal Icing, een soort suikerglazuur

We waren heel blij met de taart maar gingen pas om half 2 's nachts naar bed.

De volgende dag heb ik als aanvulling op de taart ook nog Hello Kitty cupcakes gemaakt:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten