In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediënten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

vrijdag 29 mei 2015

Vanille cupcakes met aardbeientoef

Woensdag hebben we weer afscheid moeten nemen van een collega die een nieuwe uitdaging aangaat.
Christel heel veel plezier met je nieuwe baan!
Voor deze gelegenheid heb ik vanille cupcakes met aarbeientoef en marsepeinen plaatjes en suikerstrooisels gemaakt.


alle cakejes


de boter en de mix voor de botercrème


terwijl de cakejes stonden af te koelen alvast de plaatjes uitgestoken



alleen de toef


met marsepeinen plaatjes





de eerste doos klaar om weg te brengen


en met de suikerstrooisels



en de 2e doos, ik heb gehoord dat ze allemaal bijzonder gesmaakt hebben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten