In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediƫnten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

donderdag 11 juni 2015

Vrijdagavond Ladiesnight!

Afgelopen vrijdag heb ik op een ladiesnight in Poeldijk gestaan met het thema tropical.

Ik heb daar 2 taarten en enorm veel cupcakes voor gebakken.


taart met kokosvulling


taart met ananasvulling


chocolade cupcakes met kokostoef


appel-kaneel-kardemom cupcakes met vanilletoef en Apple Blossom van Koppert Cress


vanille cupcakes met mangotoef en witte chocola


lemon cupcakes met Hugotoef


aardbeiencupcakes met roze Hugotoef


ananas cupcakes met Pina Coladatoef


banaan cupcakes met Pisangtoef


en het standje op de ladiesnight

Het was erg leuk en voor herhaling vatbaar, ik had alleen wel erg veel cupcakes gebakken, dat mag de volgende keer wel iets minder.

Het restant heb ik de volgende dag via facebook uitgedeeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten