In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediƫnten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

woensdag 16 september 2015

Het avontuur van de pop-up store

Van het winkelcentrum in Naaldwijk hadden ze een wedstrijd uitgeschreven waarmee je je eigen pop-up store kon winnen.
Dit is een tijdelijke winkel, in dit geval mocht je dan maximaal 2 maanden open zonder huur te betalen.
1 van de voorwaarden was dat je niet zou concurreren met de winkels die al in het winkelcentrum zaten, het idee moest dus uniek zijn.

Ik had mij natuurlijk ingeschreven en was door naar de volgende ronde!
Ik heb later begrepen dat ik bij de laatste 10 zat, dat wist ik toen nog niet.

6 augustus zou ik voor de jury mijn plan moeten presenteren, dat kon natuurlijk niet zonder cupcakes!


ik wilde er in ieder geval 1 met drank doen en natuurlijk bloemen, dus is dit een appel-kaneel cakeje met appel-kaneel mede in de toef en natuurlijk de Apple blossom van Koppert cress


het rum cakeje met cappuccino toef


vanille cakeje met verse frambozen toef


en een chocolade cakeje met verse aardbeien toef

Mijn plan was om in de winkel in ieder geval altijd 10 soorten cupcakes klaar te hebben staan.
Wil je een andere smaak? Dan kan ik die binnen 2 uur af hebben.
Een taart kan binnen 3 uur af zijn, mits het plaatje niet te ingewikkeld is.
Er zouden ook een aantal tafels komen te staan voor bijvoorbeeld koffie met een cupcake, maar ook om cupcakes aan te versieren.
Het idee was dat je voor het versieren van cupcakes zo kon binnenlopen zonder afspraak, zolang er plek is aan de tafels kun je aan de slag!

Uiteindelijk ben ik het niet geworden, maar ze waren wel enthousiast over mijn idee!

Omdat ik ook een soort workshops wilde gaan geven vonden ze dat ze concurrentie in mijn geval niet helemaal konden uitsluiten, de lokale taartenshop doet dit namelijk ook maar dan in een andere vorm.

En tot slot sloot de winnares beter aan bij de wensen die ze hadden voor de winkel.

Maar niet getreurd! Die winkel komt er misschien nog wel eens en in de tussentijd ga ik gewoon lekker thuis verder.

Dus kom maar op met jullie bestellingen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten