In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediënten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

woensdag 6 mei 2015

Bijwerken

Ik heb weer een aantal dingen bijgewerkt.

Zo heb ik wat opties toegevoegd aan mijn bestellingen (klik) pagina.

Ik heb alle foto's van cupcakes die af zijn in het album portfolio (klik) op facebook gezet en overal beschrijvingen aan gegeven.

Ook heb ik mij ingeschreven voor een Ladiesnight op 5 juni, kaarten daarvoor bestel je hier (klik).

En vorige week had ik mij al ingeschreven voor een Ladiesnight op 12 juni, daar zal ik ook een mini-workshop geven in het opspuiten van een cakeje met botercréme en hoe je een roosje maakt.
Er staat momenteel alleen een facebookevent ervan online, die vind je hier (klik).

En zo zijn we weer lekker bezig, ik houd jullie op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Vergeet niet mijn facebookpagina (klik) te liken! Nog 5 likes en de prijs van 1x 20 cupcakes naar keuze gaat eruit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten