In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediënten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

woensdag 29 april 2015

Experiment

Voor de streekmarkt 20 juni wil ik westlandse producten in de cupcakes gaan verwerken.

Daarom ben ik eergisteren begonnen met het eerste experiment: tomatencupcakes

Ik had de tomaten schandalig genoeg deze keer wel bij de supermarkt gehaald maar voor 20 juni zorgen we echt dat ze westlands zijn!

Ik heb het basisrecept voor cake genomen en de suiker vervangen door extra eieren en bloem, dit was goed gelukt.


even alle ingrediënten klaarleggen, en ja daar ligt ook een komkommer


even een sprongetje, hier zijn ze al af


tomaat


tomaat-bieslook


tomaat-bieslook-kaas


en ongepland, maar er was beslag over:
tomaat-bieslook-kaas-ham

En nu wat ik met de komkommer heb gedaan; ik heb de mix voor botercrème genomen, de boter vervangen door roomkaas en er geraspte komkommer doorheen gedaan.

Ik wilde er een toef mee maken maar ik had te weinig rekening gehouden met het vocht van de komkommer en daardoor was het wat te dun en werd het geen toef maar een klodder ;)


Maar de smaak was goed en het is niet voor niks een experiment, ik moet gewoon de volgende keer minder water gebruiken om te compenseren voor de komkommer, maar dat komt helemaal goed!

Nog in de planning voor het volgende experiment: paprika-cupcakes




Geen opmerkingen:

Een reactie posten