In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediënten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

maandag 6 april 2015

Ergens moet je beginnen

Een driekwart jaar geleden ging ik op workshop cupcakes versieren, dit was een kadootje voor een vriendin maar wat heb ik het naar mijn zin gehad!




Het resultaat mag er wezen en een nieuwe hobby was geboren :)

Ik ben gelijk thuis aan de slag gegaan, eerst met kant en klare cupcakes, ik wilde vooral oefenen met versieren:












En toen ben ik ook mijn eigen cupcakes gaan bakken en hebben we tijdens NLdoet open dag gehouden waarbij ik samen met een vriendin heel de dag cupcakes heb versierd:


De zelfgebakken cupcakes in de smaken lemon, kokos en amandel



dit zijn ze lang niet allemaal natuurlijk, maar je snapt het idee ;)

Het was een groot succes waarbij we veel leuke reacties hebben gehad, vooral in de trant van: 'doen jullie dit professioneel?'

En nadat ik het overblijfsel op facebook had gezet, kreeg ik een bestelling om anderhalve week later 10 cupcakes te maken, echt leuk!


Dit waren ze, met een paasthema.

Nog even oefenen met een botercrème toef:


Lekkere rum cupcakes met cappuccino botercème.

En mijn schoonmoeder wilde ook wel wat bestellen:


Vanille cupcakes met lemon botercème en marsepeinen plaatjes.

En mijn grote trots, de vlaggencupcakes die ik heb gemaakt voor een collega die op wereldreis gaat:


En zo ben ik dus begonnen.

Wie wil kan bij mij wat bestellen voor € 1,75 per cupcake,
er zijn verschillende smaken mogelijk en ook speciale dieet-eisen kan ik rekening mee houden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten