In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediënten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

zondag 8 januari 2017

Paarse minion

Op 23 oktober 2015 werd mijn middelste zoon 8 jaar, na de 3D minion taart die ik ruim een maand eerder had gemaakt, wilde hij graag een paarse minion!





De vulling is bananenbotercrème en de bekleding is marsepein.
Het haar is van suikerspin maar daar moet ik even bij zeggen dat dat binnen een half uur weer verschrompeld was tot een klontje suiker, dat was dus alleen leuk voor de foto.

De taart is geschikt voor 24-30 personen en kost € 55, als je toch graag suikerspin haar wil hebben zal ik dat op locatie moeten maken en daarvoor reken ik extra kosten.
Er zijn natuurlijk ook andere oplossingen mogelijk voor het haar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten