In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediƫnten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

maandag 21 september 2015

cake voor de lol

Eigenlijk was de bedoeling dat ik mijn week vrij iedere dag cakejes ging bakken voor de braderie, maar dat ging helaas niet door.

Dat houd mij niet tegen om toch iets te gaan bakken, dus ik heb 21 augustus vanille cakejes gemaakt en ben die samen met mijn kinderen gaan versieren.


zelf heb ik cakejes gemaakt met de westlandse vlag, ik had een speciale uitsnijder besteld bij een 3d-printer om de groene lijnen uit te snijden en wilde die natuurlijk wel even uit proberen


mijn oudste zoon Sam (10) is helemaal wezenloos van een computerspel genaamd 'five nights at Freddy's' en heeft de 'Springtrap' uit deel 3 (vandaar het cijfer 3 ernaast) nagemaakt, 
met draadjes en al
Ik heb voor alle duidelijkheid nog even een foto toegevoegd hoe dat ding er normaal uitziet ;)


Noah (5) wilde weer een minion, ik heb wel even geholpen natuurlijk


en Matthijs (7) wilde een 3D paarse minion, dus daar zit een snoepje onder

Al met al weer lekker creatief bezig geweest!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten