In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediënten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

zaterdag 18 juli 2015

Minions!

Geïnspireerd door het feestje wilden mijn kinderen ook graag cupcakes versieren, daar was alleen zaterdag geen tijd meer voor, dus het werd zondag 5 juli.

Momenteel zijn ze helemaal gek op de films verschrikkelijke ikke 1&2, in 2 komt zelfs een minion in beeld die een minion cupcake in zijn handen heeft.

Mijn middelste Matthijs, wilde die wel namaken!


met een beetje hulp van mama is dit hem geworden
onder de minion zit een stukje uitgesneden cake


mijn eigen creatie


en in opdracht van Noah, mijn jongste, ook 1 met 2 ogen


en net toen ik klaar was met deze paarse minion riep Matthijs uit; ik moet nog een paarse maken
Hij had deze toen nog niet gezien :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten