In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediƫnten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

maandag 6 juli 2015

Aardbeien cheesecake

Het is alweer een tijdje geleden, want ik loop erg achter met het berichtjes plaatsen op mijn blog.

Via Facebook kun je wel goed op de hoogte blijven want daar plaats ik alles direct op!

Maar dus een aardbeien cheesecake, op 9 juni.

Normaal maak je de bodem van cheesecake van geplette koekjes met boter er doorheen, maar de cheesecake moest zoutloos zijn, dus ik heb het koekjesdeeg helemaal zelf gemaakt.

Ik heb nog even getwijfeld of ik de bodem zou voorbakken maar heb dat niet gedaan omdat het koekjesdeeg eigenlijk maar 10 minuten in de oven moest en de cheesecake zelf 35 minuten.
Ik heb de cheesecake dus in 1 keer gebakken, daarna heb ik het toch even geproefd, vandaar het kleine randje dat mist op de foto.

Maar hij was perfect gelukt, de bestellers hebben er weer flink van gesmuld!


En even zodat jullie niet denken dat ik zomaar randjes van de bestellingen afsnijd: dit zijn vaste bestellers waarvan ik weet dat die het niet erg vinden en ik kon van de cheesecake niks apart houden met bakken voor het proeven, normaal doe ik namelijk een apart schaaltje in de oven om te kijken of het gelukt is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten