In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediënten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

woensdag 8 juli 2015

2e Ladiesnight

Op 12 juni had ik ook mijn 2e Ladiesnight.

Deze avond draaide om het geven van een mini workshop.

Dus ging ik met kale cupcakes en gewapend met spuitzakken er naartoe.

Ik had appel-kaneel cupcakes waarbij je een toef kon maken van vanille botercrème,
vanille cupcakes met frambozen botercrème,
chocolade cupcakes met karamel botercrème
en lemon cupcakes met Hugo botercrème.

Ook ging ik laten zien hoe je een roosje maakt van marsepein.


samen met een vriendin heb ik er gestaan


Helaas was de avond zelf erg rustig, ik heb dus eenmaal thuis het overblijfsel weer uitgedeeld via Facebook. Ik had nu ook minder gebakken dan de vorige keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten