In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediƫnten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

donderdag 14 mei 2015

Worteltjestaart

Voor dinsdag had ik weer een bestelling; een worteltjestaart.

Dit was voor mij de eerste keer dat ik een worteltjestaart ging maken en ik hoopte dat die goed zou lukken.

Ik had alleen een recept voor 24 porties en het moest een taart voor 8 personen worden.

Dus heb ik het recept gehalveerd en een beetje apart gehouden om zelf te proeven.

Maar het was een rampenavond; ik had heel de dag gewerkt en daarna nog folders gelopen en toen ik eenmaal in de keuken stond liet ik alles uit mijn handen vallen en tot slot had ik heel het recept gehalveerd behalve de tarwebloem...

Goed, dat was dus een worteltjeskoek in plaats van taart.
Hij smaakte prima, maar was erg compact.

Oftewel; overnieuw!

De eerste eten we maar zelf op maar de tweede was wel goed gelukt!

En ik heb inmiddels ook terug gekregen van de besteller dat hij heerlijk was en heel snel opgegeten :)

Die mag ik dus vaker gaan maken.


Het deeg van de eerste, en ik vond het al zo stug...


de tweede aan het afkoelen, die was toch een stuk flexibeler


En afgesmeerd met een laagje mascarpone met wat geheime ingrediƫnten ;)
Met om het af te maken nog wat walnoten bovenop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten