In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediënten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

maandag 4 mei 2015

Paprika cupcakes

Ik ben zaterdag flink aan het bakken geweest, zo erg dat ik nog niet eens alles had geblogd.

Ik heb ook als uitprobeersel voor 20 juni paprika cupcakes gemaakt.

Ik had door de cupcakes groene en gele paprika gedaan en rode door de roomkaas toef gepureerd.

Om uit te proberen heb ik de helft van de toeven met roomkaas en klopfix gemaakt en de andere helft met roomkaas en mix voor botercrème.

Het was allebei niet verkeerd maar die met alleen roomkaas was het lekkerst.


Het deeg, een beetje brooddeeg-achtig


Paprika pureren


gevulde cupjes


net uit de oven, mooi kleurtje hebben ze!


De roomkaas-paprika-klopfix toef, die bleef het mooist en was het lekkerst


En de roomkaas-paprika-botercrèmemix toef, die was minder lekker en zakte ook een beetje in

Weer een geslaagd experiment en weer een beetje voorbereider op de streekmarkt, op naar het volgende experiment, ik heb er nog genoeg op stapel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten