In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediƫnten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

zondag 26 april 2015

Mijn eerste taart

Nou goed, niet helemaal mijn eerste taart want ik had er met sinterklaas natuurlijk al 1 versierd, maar die had ik niet zelf gebakken en het was een workshop.

Nu heb ik er 1 helemaal zelf en thuis gemaakt!

Ik zou geen westlander zijn als ik dat niet af en toe laat zien; mijn eerste gooi naar een zelfgemaakte taart kon niks anders zijn dan een westlandse vlag! Hij is met een lemon-vulling en wie wil mag een stukje komen proeven.


20 juni sta ik op de streekmarkt van de westlandse cross met cupcakes in een westlands thema, binnenkort ga ik wat westlandse bedrijven benaderen om westlandse producten hierin te verwerken. Dat kunnen frambozen of aardbeien zijn, maar ook tomaten en komkommers, word vervolgd!

Vergeet mijn win-actie niet: bij 100 likes op de facebookpagina verloot ik 1x 20 cupcakes, delen maar :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten