In het Westland

In het Westland

Hobby die is uitgegroeid tot beginnend bedrijfje.
Je kunt bij mij cupcakes bestellen en ophalen in Naaldwijk.
Of zelf ingrediƫnten bestellen via mijn webshop https://cupcakesopverzoek.nl/
Je kunt mijn pagina liken op facebook voor het laatste nieuws: https://www.facebook.com/cupcakesopverzoek

maandag 20 april 2015

Baby cupcakes

Afgelopen zaterdag heb ik voor het goede doel op een zwanger&baby beurs gestaan.
Ik ben namelijk vrijwilliger van Stichting Baby Hope die overgebleven kraammaterialen inzamelt om die vervolgens naar derde wereldlanden te sturen.

We stonden op de beurs om flyers uit te delen en puzzels te verkopen.

Nu had ik natuurlijk als idee om cupcakes te maken met een baby-thema en die daar te verkopen waarbij er een deel van de opbrengst naar de stichting zou gaan.
Maar helaas, er stond al iemand met cupcakes en taarten (overigens niet ter plekke te verkopen, ze stond er met haar portfolio en enkele voorbeelden) en daarom vond de organisatie het niet wenselijk dat ik ook met cupcakes op de proppen zou komen.

Overigens heb ik op de beurs de organisator gesproken en die baalde er wel flink van dat hij nee tegen mij had moeten zeggen, ze hadden namelijk vanaf het begin af aan geprobeerd een bakker bij het evenement te krijgen maar die gaven allemaal niet thuis en toen had hij met veel moeite nog deze persoon kunnen vinden die dus ter plekke niks verkocht, dus ja, hij had me graag gehad en zal volgend jaar aan mij denken!

Zelf vind ik het ook erg jammer dat ik nu geen cupcakes heb kunnen maken met een baby-thema want dat had ik nog niet gedaan maar ik heb daar wel spullen voor.

Dus ik ben erg blij dat vanmorgen een bekende cupcakes bij mij heeft besteld voor zondag; voor een babyshower!
Ik heb er erg veel zin in en foto's zullen zondag als ze af zijn uiteraard volgen :)


De kraam op de beurs met stichting baby spullen ernaast

Geen opmerkingen:

Een reactie posten